Nöjd !

När jag kom till stallet gick jag ner till ridhuset med Fia och där var Didi, Julia, Hanna, Malin, Ernst (hund) och Nickan (hund). Vi släppte hundarna och dom sprang runt där inne och busade.

Jag satte upp på Patrina och började skritta fram och hon hade en bra framåtbjudning. Vi provade gå igenom vattenpölarna som var på banan (då det regnade igår) och hon gick igenom. 

Vi började värma upp i trav och hon travade på framåt.
När jag var nöjd började vi arbeta i galoppen.

När alla hade ridit fram sina hästar i alla gångarter började vi hoppa hindrena som stod på ena långsidan.

Vi hoppade några gånger och sen bytte jag och Regina, så jag red Charlie och hon red Patrina.
Det gick verkligen mycket bättre på Charlie ! Han hade en jämn rytm i galoppen och mellan hindrena.


Ni får en bild på Charlie (till vänster) och Ebony (till höger).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0