Taggad till tusen !

Dålig uppdatering på sistonde...

I alla fall, imorgon blir det min första dressyrtävling på Herkules ! Är riktigt taggad :D Då blir det att vakna 05.30 och ner till stallet för att fixa klart allting.

Idag har jag varit i stallet hela dagen och stått vid serveringen med mamma, sen när vårat pass var slut kollade jag när Jessica (min ridlärare) tävlade två gånger. Hon kom tvåa på Edward, grattis Jessica !
Nä tävlingen var slut tog vi in alla hästar och jag schamponerade Herkules och sen stod alla i gången och flätade/knoppade sina hästar. Så nu är Herkules fin inför imorgon.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen måste jag sova ! Bloggar imorgon igen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0