Fullt schema !

Dagen började med att åka ner till stallet och mocka o väga upp 45 kg höpåsar tillsammans med Regina, Didi och Julia. Sen åkte jag hem till farmor och farfar där jag fick mat. Mums !

När jag ätit åkte jag hem och duschade och sen åkte jag, Regina, Hanna, mamma och pappa och kollade när William spelade fotbollsmatch. Dom vann med 5-1 och William gjorde ett mål ! Grattis :D

Vilmer och Nils följde med hem hit och när dom hade duschat åkte vi fyrhjuling, kul !
När vi kom tillbaka grillade vi kött och åt det sen. Klockan åtta kollade vi Fångarna på fortet där "Gurkan" var med !

Sen det slutade har jag, William, Regina, Nils och Vilmer setat och spelat Dino-buzz. Och nu när Regina skulle gå hem till sig igen började Nils och Vilmer skratta åt allt möjligt så vi har skrattat åt ingenting i 5-10 min, haha ! Så går det när man är trött :P Jaja, ska upp till stallet vid halv tio imorgon så jag ska gå och sova nu !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0