The princess diaries

Han aldrig blogga igår, sorry for that...
Men nu är jag tillbaka!

Det gick superbra igår också, vi hoppade samma som i måndags. Och nu har jag kommit på hur jag ska göra för att få ett bra 'hoppsprång', när jag hoppar Herkules!
Det var också några som tog kort igår när vi hoppade, som i måndags. Så jag hoppas på att få massor av fina bilder av 'fotograferna' haha!

Idag har det tyvärr regnat mesta delen av dagen.. Så känner mig ganska trött och orkar inte göra någonting :(
Men nu ska jag försöka läsa ut min bok som jag nyligen börjat på, vi får se hur det går..!

Detta trista väder har vi... Men våren är ju i alla fall här, träden och gräset har blivit grönt och fint!




/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0