God morgon ?

God morgon, haha ? Jag ska ta och slänga i mig lite frukost, sen städa rummet. Runt 13.00 kommer min farfar och hämtar mig. Jag ska sova där inatt, då inga av mina föräldrar är hemma och William (min bror) sover hos en kompis och det är roligare att vara hemma hos dom än att vara hemma ensam ! Jag kommer inte ha tillgång till dator där, men jag bloggar ifrån mobilen. Jag tar med mig kameran dit också, så ni får nya bilder när jag kommer hem :-)

Förlåt om jag skriver om min vardag, men hästarna är ju på sommarbete en bit härifrån, så jag kan ju inte riktigt skriva om hur det gått på en ridlektion eller så. Men jag lovar att jag ska cykla upp till hästarna någon dag och ta massor av kort som ni ska få se sen ! 



                                                                                / Linn





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0