Lite information om mig då

Jag heter Linn Andersson och Älskar hästar ! Själv har jag ingen egen, men jag rider på ridskola. Min favorithäst där heter Schwedenlindes Herkules, (kallas Herkules) <3 Han är en C-ponny, valack, född 2001. När jag började rida han kunde han inte ens hoppa 70 cm utan att vägra, nu har jag kämpat tillsammans med honom och nu hoppar han bana upp till 90 cm på träningar. Han betyder allt för mig !
På bloggen kommer jag skriva om mitt liv med hästar och lite om min vardag :)



//Linn

Kommentarer
Postat av: Taru

Lycka till med bloggen ! :) Puss o kram <3

2011-08-03 @ 22:22:07
Postat av: Linn

Tack mamma ! Puss o Kram <3

2011-08-03 @ 22:28:29
URL: http://horzefreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0