Stallet idag

Efter jag hade ätit lite åkte jag ner till stallet och mötte Regina som red ut på Dessan. Så jag cyklade med henne när hon red ut.

Sen borstade hon av Dessan efteråt och sopade efter henne i stallgången. Och Jessica kom in och frågade om vi ville hjälpa henne med att ta ut hästarna, så vi hjälpte henne !
När Regina skulle lämna sina saker i sin låda satte vi oss och pratade ett tag och då kom Hanna och efter ett tag kom Fia.

Hanna och Fia följde med mig hem, då hoppade vi studsmatta tills jag skulle in och äta.
Efter maten körde vi lite kareoke och då kom Regina.

Och nu  har jag och Regina spelat Mario Kart sen dom cyklade hem !

Vad har ni gjort idag ?



/ Linn

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska åka och provrida en häst :)

2011-08-17 @ 12:27:07
URL: http://fjantedward.bloggplatsen.se/
Postat av: Linn

Aha, kul :)

2011-08-17 @ 12:33:04
URL: http://horzefreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0