Stallet igår !

Han inte blogga igår, då det tar tid med skolan och ridningen !

På ridningen hade jag Herkules ♥ Vi hade hoppträning för Jessica :D Red fram i alla gångarter ute på ängen och hoppade lite diken. Sen gick vi tillbaka till banan och tränade att byta galopp över en bom, är nöjd !

När vi tränat övergångar och byten mellan hinder och bommar hoppade vi en liten bana. Herkules hoppade jättefint och jag förbättrade min sits över hindrena !
Gjorde fel två gånger innan ett hinder, så han vägrade och jag höll på att ramla av. Men jag höll mig kvar !

Någon dag ska jag få bilder av Regina, så ska ni få bilder från när vi har hopptränat !


En bild från när jag och Herkules tävlade. Kolla på han, inte på min sits. Den var inte alls bra över det hindret !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0