Treatlon !

Idag har vi haft aktiviteter i skolan, som göra saker i bilden med sitt lag, bygga en bil, göra kvadrater, rektanglar och trianglar med jättestora tangrambitar. Och vi har haft ett mini-triathlon !
När vi körde triathlon var det jag som sprang i vårat lag, Alfred cyklade och ingen ville simma så man fick vänta 2 minuter extra på att Alfred skulle komma ner till IP, när han kom fick jag börja springa 5 varv runt stora fotbollsplanen. Jag sprang alla 5 varv utan att stanna eller börja gå, nöjd !


Tyvärr vann vi inte, men vi hade jättedåligt sammarbete i vårat lag, då det var flera sycken som inte gjorde något... Då råkar hela laget ut för det, tyvärr. (Man fick poäng för hur bra man sammarbetar)

Nu ska jag snart cykla ner till ICA och köpa margarin, då jag ska baka muffins.
Ni får veta senare varför jag bakar muffins tills imorgon !



/ Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0