Livrädd !

Jag gick över till Regina i min Ziperall och så satte vi oss och spelade Mario Kart Wii.
Och när man kom till stallet skulle jag visst rida Patrina (stallets största häst !).

Jag satte upp och började skritta fram, efter ett tag tog vi bort våra stigläder och stigbyglar. Lotta (våran andra ridlärare) visade olika rörelser vi skulle göra. Dom rörelserna gjorde vi i alla gångarter. Jag kan ju säga att jag var livrädd för att rida Patrina ! Men det gick bättre än vad jag trodde. Och jag har redan fått träningsverk, som säkert blir värre imorgon ! När jag hoppade av hästen kunde jag knappt gå.
I slutet skrittade vi av tillsammans ute.

När jag kom hem var maten klar, så jag satte mig och åt. Och sen gick jag in i duschen. Sen satte jag på mig min Ziperall och kollade på Robinson som har börjat på tv.

Ni får en bild på några av stallets hästar:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0