Jakten på lycka

Jag tog inte med mig kameran hem till moster idag, så tyvärr får ni inga bilder från idag.
Just nu sitter jag och pappa och kollar på Jakten på lycka, en rekommenderad film ifrån mig ! Det handlar om Chris (Will Smith), mamman och hans son Christopher (Jaden Smith). Mamman lämnar dom ensamma och han har inget jobb, så han och sonen har inga pengar att leva på. Dom försöker sälja några av sina saker så dom ska kunna överleva. Jag tycker att den är värd att se !
Så mu ska jag kolla klart på tv sen ska jag snart gå och sova, så jag bloggar mera imorgon !



Ni får en bild ifrån Jakten på lycka:


Ha det bra så bloggar jag mer imorgon när jag vaknat. Sov gott, god natt !



/ Linn

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är det en film för mig tror du? <3 Fin blogg!

2011-08-08 @ 11:46:06
URL: http://www.fjantedward.bloggplatsen.se
Postat av: Linn

Hanna: Det är det verkligen ! Tack :) <3

2011-08-08 @ 12:22:11
URL: http://horzefreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0