18 december

Har ni sett Dressyrmupparnas grymt snygga kollektion ? Den är både snygg och verkar vara riktigt bra ! ;)

Idag har jag hjälpt till i stallet och tagit in hästar och hjälpt dom mindre barnen när dom red, tillsammans med Julia ! Det gick riktigt bra och det var sista söndagen på den här "terminen". Och alla som red fick fika efteråt.

När dom ridigt var klockan runt 18.00 och då red jag, Julia och Jessica ut på ängen tillsammans i snön och busade lite :) Hästarna tyckte det var jätteroligt och det var såå härligt att rida där när snön föll ner !

Nu har jag ätit, duschat och ska snart gå och sova.
Det är bara 3 skoldagar kvar tills skolavslutningen och 6 dagar kvar till julafton, härligt ! Imorgon är det elevensval och vi skulle ut på morgonpromenad, sen ska vi julpyssla resten av dagen.
Jag ska också rida imorgon, sista hoppspecialen innan julen.

Aja, nu ska jag fixa resten, sen hej sängen !



/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0