Orlando

Hej igen !
Vi åkte ifrån Fort Lauderdale i fredags och nu bor vi på ett hotel i Orlando.
Här har vi varit på flera olika parker; Wet'n Wild, Sea World, Island of Adventure och Busch Gardens ;) Och självklart en massor av shopping ! Jag har köpt allt jag skulle ha plus massor av andra olika saker.

Idag var vi på Busch Gardens och den parken är verkligen JÄTTEBRA ! Efter det åkte vi tjejer och shopade lite till :P Sen åt vi mat på KFC och nu sitter jag inne i lobbyn och kollar allt som har hänt på internet.

Jag ska börja dra mig upp till vårat rum och sova. (Vi åker hem till Sverige på fredag kväll igen så jag kommer kanske inte hinna blogga något mera här ifrån.)
God natt !


Fina kvällar här i USA ^^




/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0