Ridpasset

Idag gick det också riktigt bra med ridningen.
Vi red fram och skulle köra slalom mellan "kuber" och Jessica minskade avståndet mellan dom flera gånger. Det gick riktigt bra i slutet när man fick en mjukare häst och man använde skänklarna mera.

Lite senare red vi på någon slags fyrkombination där vi skulle ha helst 4 språng mellan varje, men dom flesta fick 3 språng varje gång. Är rätt så nöjd ! Han lyssnade verkligen på mig i slutet och gick i de tempot jag ville köra i.
När vi hoppat ett tag höjde Jessica och sen hoppade vi på samma avstånd som förrut men bara två hinder på följd och vi skulle ha 2 språng emellan. Första gången vart det 3 galoppsprång, men vi hoppade en gång till och fick vi in 2 språng. Älskar dig Herkules !!

Jag har tyvärr inga bilder att bjuda på eftersom att min kamera är sönder och vi har lämnat in den på lagning :( Och jag har inte heller några bilder på min dator.

Nu har våran katt Mojje sovit på min mage i typ två timmar haha !
Ska ta och sova nu, skola imorgon ;)



/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0