Hej då Sverige !

Jaha, då är det snart dags att åka mot arlanda och lämna hemmet. Kommer bli jobbit att lämna alla djuren men jag vet ju att dom kommer ha det bra när det kommer så snälla människor och hjälper till att ta hand om dom, jag vet att dom är i goda händer hos dig Regina och tack för att du hjälper oss ! :)
Jag kommer att sakna er mina älskade vänner, ni vet vilka ni är !

Okej, då blev det nog sista bloggningen ifrån Sverige på ett tag ! Jag har fixat två tidsinställda inlägg tills imorgon och så ska jag försöka uppdatera er där ifrån, men i första hand ska jag ta det lungt. Ha det bra alla bloggläsare, det ska i alla fall jag ;) Puss o Kram <3



/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0