Uppdatering- USA

Första bloggningen här ifrån USA ! Nu bor vi på ett hotell i Fort Lauderdale med pool och havet några få trappsteg nedanför. Bättre kan man inte ha ;) Idag har vi faktiskt varit på "Everglades", där åkte vi svävare på vattnet och skulle kolla på krokodiler och alligatorer, men vi såg inga :( Aja, men efter det fick vi se en uppvisning som dom hade där. Jag klappade en alligator !! Det har jag aldrig vågat förrut, men den var snäll. Sen var vi hem och badade i poolen och runt fem på kvällen (USA-tid) åkte vi hem till min gudmor som har ett hus här i Florida också. Dom hade ett jättefint hus med vatten utanför och en egen VARM pool ! Jag, pappa och William badade i deras fina pool. Jag skriver mera om dom tidigare dagarna och alla dryga saker som har hänt oss på våran resa ! /Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0