Yippi !!

Förlåt, men det har inte blivit någon bloggning på ett tag. Jag har haft riktigt många läxor, jag har ridit och sen har jag packat, för ikväll åker vi till arlanda. Vi ska flyga tidigt imorgon till USA !!! :D Vi åker med min kusin och hennes kille. Det kommer bli så roligt ! Jag blir borta i två veckor så jag kommer hem 5 november v.44.

Förmodligen kommer det att bli dålig uppdatering här men jag ska försöka slänga in ett inlägg här när jag hinner ;)
Snälla, underbara Regina tar hand om våra djur medans vi är borta, du ska vet hur snäll du är ! Och Mojje har växt så att det knakar, undrar hur stor han kommer vara när vi kommer hem :( Jag vill inte att han blir stor än, han är ju våran lilla kattunge. Men alla måste ju bli stora någon gång...
Hahaha, oj, oj, oj vad han busar med mig just nu ! Och man känner vilka starka tänder och klor han har fått.

Nu ska jag packa klart och försöka fixa några tidsinställda inlägg !



/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0