Läser gamla...

..inlägg ifrån när jag startade bloggen. Har blivit lite mer skillnad i mitt sätt att skriva!

Idag har jag varit i stallet hela morgonen. Vi tränade först på kadriljen som vi ska visa upp på Valborg (30 april) och jag rider Pegasus. Jag tycker att Pegasus är en riktigt mysig häst och jag älskar hans personlighet!

Han var stark och pigg till en början, men det gick lite bättre när vi tränat på kadriljen ett tag ;)
Efter träningen skrittade vi ut en sväng och myste o pratade!
Idag är Jessica också på hopptävling med Notre Dame. De ska hoppa två klasser på 120 cm, hoppas det går bra!

En bild från deras förra tävling i Hamre

Säg till Jessica om du vill att jag tar bort bilden!



/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0