Gissa rätt = en länkning i varje inlägg!

Har verkligen inte haft någon blogglust de senaste dagarna.. Vet inte varför, men jag ska försöka hitta på någonting att skriva om imorgon, som både NI och JAG ska tycka om att läsa!

Imorgon händer mycket, både roliga och mindre roliga saker... Två i släkten ska opereras, jag hoppas att det ska gå bra, men det är ju fredagen den 13..
Mamma ska i alla fall till Ullared och jag hoppas att hon hittar fina saker!


Fick också en ny bikini idag av mamma, tack! :)


Tråkigt inlägg, jag vet..
Kommer upp en sak imorgon som kanske några kommer att gilla. En sak jag har gjort idag, mums säger jag bara ;) Någon som kan gissa? Den som svarar rätt kommer få en länkning i varje inlägg som jag lägger upp, fram tills på måndag! Man måste ha blogg för att kunna tävla!!



/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0