Donut bun

Har tyvärr inte bloggat sen i söndags och jag är verkligen ledsen för det!
Innan riningarna har jag varit i skolan hela dagarna.

I måndags gick det Superbra på Herkules! Vi hoppade tre olika hinder som en liten bana på fyra stycken.. Jättenöjd och det gick bra för det flesta i gruppen tror jag haha, alla var i alla fall nöjda! ;)

Igår gick det också ganska bra, hade Pegasus :) Han vill så gärna springa iväg i galoppen, så Ann-Louise hjälpte mig med det ett tag.. Och jag vart supernöjd i slutet!


Har varit i skolan idag fram tills halv tre, sen hem- äta, fixa om håret och sätta på mig "Vasatiden-kläderna" haha! Vid fem gick jag och William tillbaka till skolan.. Där visade våran grymma klass upp en show om Vasatiden. Var jättenervös, bara skakade hela tiden...
Gick ganska bra för mig, tappade inte bort texen alls!


På uppvisningen såg jag ut som på bilderna ovan. Jag hade en 'donut bun' i håret!


Nu ska jag strax gå och sova..
Jag lovar att jag ska försöka ha bättre update, men på måndagar och tisdagar är det väldigt svårt, då jag har skola hela dagen och sedan ner till stallet på en gång.. Sen är jag oftast hemma sent på kvällen och duschar, äter och går och sover!


Tröökigt inlägg, kände bara att jag var tvungen att förklara vad jag har hållit hus ;)



/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0