SM- Strömsholm

Har varit i Strömsholm sen 9 imorse och kollat på allt från ridkläder till 140 cm-hoppning och lag SM!


Mina kompisar Klara och Selma tävlade i lag SM idag med sina två systrar (dom fyra i ett lag). Och dom gick vidare till finalen....och vann! PONNY-LAGS SEGRARE 2012!!!! :D Har fortfarande inte fattat det haha!
Grattis så otroligt mycket familjen Hammarström, det här var ni verkligen värda! ;)


När vi gick runt och kollade på 'ridgrejer' träffade jag massor av folk som jag känner och det flesta var länge sedan jag träffade senast, så det var riktigt roligt!

Jag hittade också massor av fina saker, men vi köpte inget. Jag vill verkligen ha dom sakerna och ska försöka samla till dom eller önska mig i present/julklapp....

Nu känner jag mig helt slut i kroppen, så jag ska ta och sova ett tag :P



Xoxo Linn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0