Några tankar

Hejsan allihopa! Idag har det varit fint väder, men blåsigt.. Tråkigt när det inte är så fint som det var för några dagar sedan, när det var varmt och skönt.
Har varit i skolan hela dagen. Började morgonen med nationellaprovet i matte. Tycker det gick ganska bra, nöjd i alla fall ;)

Nu har jag varit hemma sen ungefär 13.30 och slappat och kollat på tv. Kommer nog inte hända så mycket idag..
Sitter och tänker på mina härliga kompisar Klara och Selma, som jag saknar jättemycket! Hoppas ni mår bra och en bamsekram till er :)



Igår hände det inte så mycket heller. Jag, pappa och William var hem till farmor och farfar ett tag för att hämta tekakor, som farmor hade bakat några timmar tidigare. Jag fick smaka en där och det var nog den godaste mackan jag någonsin har ätit, mums!

Ska försöka skriva några tidsinställda inlägg tills senare, men nu ska jag i alla fall lägga in lite bilder på datorn så att ni kan få nya bilder.



/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0