Så ser min dag ut

Nu har jag ätit lite frukost och ska ta och klä på mig..
William har innebandymatch idag, som jag ska kolla lite på och efter det åker vi hem till Jossan och firar henne! Hon har bakat massor av godsaker.
Kolla bara på de här:


Mums!!
Bilden har jag lånat ifrån Jossan.


Ikväll är det PA på tv, som jag ska försöka hinna kolla på. Den här tjejen är med där, som ni kanske sett? Hon har problem med sin ponny Stella, som inte vill bli lastad- och då stegrar hon sig istället, ibland riktigt högt! Så hennes mamma vill inte följa med längre, för att det blir för läskigt.

Eftersom att jag ska hem till min kusin idag så hinner jag tyvärr inte vara med och hjälpa till i stallet med barnen som är där idag...


Nu vill jag att det ska bli sommar!



/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0