The cat

Har precis kollat klart på 3 avsnitt av Big Brother, med William. Hur kan dom nominera Amandus?

Aja, i alla fall så har vi ju haft gäster här. Vi åt grillat, mums! Sen har vi setat och kollat på premiären av Let's Dance och ätit Cheeze Ballz och godis. Herregud vad duktiga dom var på att dansa!
Jag skulle faktiskt vilja vara med i Let's Dance.. Inte för att jag kan dansa eller så, men jag skulle vilja lära mig det, för de är så otroligt roligt!


:love:

Nu måste jag gå och sova, jag kan ju inte sova bort hela dagen imorgon ;) Imorgon (eller lättare sagt- idag) har Williams lag träningsmatch mot något lag ifrån Stockholm (i fotboll). Lycka till!



/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0