Stolt!

Jaha, idag är det första maj. Tiden bara springer iväg!!

Om ett tag ska jag ta och cykla ner till stallet.. Måla några saker som man kan ha som prydnad under olika hinder. Sen ska vi rida ;)

Gick jättebra på kadriljen igår, såå nöjd!! Och riktigt bra väder också ;) Pappa filmade hela kadriljen, riktigt bra!

Så.....
Får jag lägga ut video'n för alla er som var med? :)
Skulle vara jättekul om jag fick det, för det såg riktigt bra ut! Och man ser inte ansiktena så bra på oss som rider, så man ser inte vilka ni är.

Är i alla fall jättestolt över Pegasus! :love:




/Linn

Kommentarer
Postat av: Julia

Lägg upp!! :D även fast jag knappt kunde sitta ner! :)<3

2012-05-01 @ 14:43:40
URL: http://fotoojuliaa.blogg.se/
Postat av: Denice

Lägg upp :D<3 puss

2012-05-01 @ 14:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0