Friends <3

Älskar dessa söndagskvällar..! Bara roliga och härliga program. Solsidan, Helenius Hörna, Partaj m.m.

Skolan imorgon igen, som vanligt. Sen stallet efter det!


Foto: Hanna K

Älskar verkligen alla mina vänner. Dom flesta som jag är med är äldre än mig. Alla har olika personligeheter och jag älskar dom för dom de är, ni vet vilka ni är!
Dom ställer alltid upp för mig och är bara sig själva. Det räcker med att bara träffa någon av er och jag blir genast mycket gladare.

Tack för att ni alltid ställer upp för mig och jag försöker att göra detsamma för er! <3

Hamnade lite på annat spår än det jag började på, men det kändes bra att skriva av sig här.
Jag vill hylla mina underbara vänner, visa dom att det dom gör för mig verkligen betyder massor!

Tänk på vad för underbara grejer era vänner gör för er och försök att göra detsamma för dom. Jag slår vad om att bara en liten fin grej som ni gör för dom verkligen värmer i deras hjärtan!
Hylla era vänner!


/Linn

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är världens bästa vän Linn <3

Svar: Tack <3
Linn Andersson

2012-10-16 @ 19:33:22
URL: http://hannakaizto.blogg.se
Postat av: Didi

Älskar dig !! Skulle aldrig klara mig utan ditt stöd! Du har en plats djupt in i mitt <3 ! Du e guld värld ! I <3 U :-*

Svar: Värmer mitt hjärta älskling <3 I <3 U :-*
Linn Andersson

2012-10-17 @ 22:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0