Hmm..

Skoldagen gick snabbt idag. Alla på högstadiet fick ett prov som inte ens lärarna visste att det skulle komma idag (alla elever i hela Sverige som går på högstadiet ska göra det samma dag, samma tid) som var en tävling skolan är med i. Frågorna handlade om några grejer som har hänt under 2012. Lite läskigt, men gick nog ändå ganska bra, hoppas jag.

Min mobil fick något dampanfall när jag kom hem. Man fick t.ex. inte fram några signaler. Haha, men det löste sig till slut. Som tur var!
Måste gå och byta om till ridningen ska åka ner dit snart.

Jag, Didi och Regina har en superrolig idé som vi ska se om vi får göra då. Hoppas vi får, för det verkar bli superkul i såna fall!

Kan inte lägga upp bilder, tyvärr. Datorn vägrar :(
 
 
/Linn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0