Orange, yellow and green

Hej hallå!
 
Nu har jag haft två stycken mysdagar i rad, lyx!
Igår hade vi studiedag. Skönt att ha lite sovmorgon! Sedan tog jag det bara lugnt i soffan resten av eftermiddagen. På kvällen åkte man ner i kylan, till stallet för att rida. Vi körde lite övningar för att bara använda skänklarna och jag hade Herkules! Det gick väl ganska bra.
 
Idag hade vi PINN-dag i skolan. Fråga mig inte vad det står för, för det vet jag inte... Den började i alla fall kl.11. Sovmorgon även idag!
Slutade halv fyra och gick hem och bytte om. Efter det mötte jag upp Didi och åkte ner till stallet. Vi skrittade ut tillsammans på Ebony och Anki och bara njöt bland massa färgglada löv!
Om ett tag ska jag över till Regina, efter duschen.
Tacos till mat också <3
 
 
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0