Onsdagen den 26/9

Sorry.. Jag hade haft fullt upp både i måndags och i tisdags. Det är ingen ursäkt och det vet jag.
 
Men nu är det onsdag och jag har tid att blogga igen!
 

Jag har ju ridit dom två senaste dagarna, vi har hoppat båda passen. På Herkules båda gångerna <3
Det har väl gått helt okej, men det hade kunnat gått bättre om jag gjort bättre ifrån mig.. Det har varit superkul i alla fall och vi har skrattat en hel del!
 
Så här ser jag ut idag, bred långärmad tröja med knappar på, rosa linne och svarta högmidjade jeans.
 
Idag har jag vart i skolan som vanligt, inga undantag idag inte.
Här är vädret är jättedåligt och jag längtar till nästa år, nästa resa och till värmen. En skolkompis åkte ju till Turkiet igår! Fusk..
 
Om ett tag ska jag och pappa ut och springa. Nu var det ju ett tag sen sist :P Nästan perfekt väder och lagom kallt ute för att springa i. Annars uppskattas inte det här vädret!! Någon annan än jag som har tröttnat på regnet nu!?
 
 

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0