Vi försöker igen

Nu tänkte jag försöka mig på bloggandet igen efter en lång paus!
Jag hade 0% motivation innan jag slutade och nu är jag sugen på att börja om på nytt här igen ;)

Okej, då börjar vi om!


Mitt namn är Linn Andersson och jag är en mångsidig tjej på 13 vårar :) Jag går just nu i åk 7 på en liten skola i en väldigt liten by någonstans i Västmanland, haha!

Själv tycker jag att jag är en ganska mogen och ansvarsfull person som gör mitt bästa för att lyckas med det jag håller på med. Ibland har jag svårt att hitta motivationen till vissa saker, men försöker alltid att komma på en lösning på problemet. I skolan är mitt favoritämne matte (inte många som håller med mig, haha).
Jag har väldigt lätt för att lära mig och är positivt inställd på att prova på nya saker.
 



På fritiden älskar jag att röra på mig, jag springer två gånger i veckan och jag rider också två gånger i veckan. Jag skulle jättegärna hålla på med andra sporter också, men gör inte det.. 
Jag rider på ridskola och där rider jag från C-ponnyer till storhästar. Min favorit på ridskolan är en 11-årig c-ponnyvalack som heter Herkules. Han är bland det bästa som hänt mig på ridskolan <3

 
Och mina vänner är jag så tacksam för att jag har, dom är de bästa vännerna i världen! Regina, Didi, Fia, Julia, Hanna Sv, Josefine, Hanna, Klara och Selma, m.m <3
 
Min familj består av, min mamma, min pappa, min bror och våra fem djur;
                          Mimmi                                                             Melwin
 
                                                                     Mojje

                             Milton                                                                    Molly
 

En till grej som jag skulle vilja prova på är att vara modell, det verkar så himla kul. Jag har provat att vara det en gång på "Modell för en dag" för några år sedan och det var superkul!
 

Det var lite fakta om mig, med tiden får ni veta mer och mer om mig och mitt liv via bloggen!
Vilka är ni och vad gör ni på fritiden?
 

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0